Pagini

Hakkapeliitta R2 si Hakkapeliitta R2 SUV



Noile anvelope de iarna Nokian –Hakkapeliitta R2 si Hakkapeliitta R2 SUV pentru cele mai dure conditii de iarna

Nokian Hakkapeliitta R2

Nokian Hakkapeliitta R2 - Confort nordic

Nokian Hakkapeliitta R2 SUV
Noua anvelopa de iarna nordica Hakkapeliitta R2 -  este alegerea perfecta pentru soferii care apreciaza confortul  si  protejarea mediului. Rezistenta extrem de redusa la rulare aduce economii de combustibil si emisii mai reduse de dioxid de carbon. Rezistența la rulare este de peste 5 procente mai mică decât cea a predecesorului Hakkapeliitta R , care a zdrobit deja competiția cu eficiența de combustibil superioara. In plus, s-a pus accent pe imbunatatirea manevrabilitatii pe gheata, zapada si drumuri ude, fapt ce ofera siguranta in timpul sofatului. Hakkapeliitta R2, cu compus de cauciuc de noua generatie, un profil imbunatatit la benzii de rulare si Cryo Crystal Concept, a reuseste, conform testelor independente, sa se opreasca cu 10 m mai devreme ( la rularea cu viteze de peste 80 km/h) decat Hakkapeliitta R , care este deja cunoscut pentru aderenta excelenta pe gheață. ( la rularea cu viteze de peste 80 km/h).




Nokian Hakkapeliitta R2 SUV – Confort si stabilitate nordica
Pentru vehiculele sportiv-utilitare există acum noua anvelopă Nokian Hakkapeliitta R2 SUV cu confort nordic şi stabilitate maximă. Aceasta îmbină aderenţa puternică de iarnă cu manevrabilitatea precisă care face şofatul o adevărată plăcere; foloseste inovatii comune cu Nokian Hakkapeliitta R2.

Inovatiile anvelopelor Hakkapeliitta R2 si Hakkapeliitta R2 SUV

Purified Oils
Amestecul de cauciuc din aceste noi anvelope creeaza aderenta exceptionala pe gheata,zapada si drumuri umede si uzura redusa la conditii de drum diferite.
Noul compus de iarna pe baza de siliciu dezvoltat  pentru o mai buna prindere a anvelopei de suprafata de rulare functioneaza in conditii de siguranta atat pe carosabil umed cat si pe polei. Uleiul de rapita face legatura intre siliciu si cauciucul natural pentru ca acestea din urma sa lucreza eficient impreuna in lupta cu riscurile de alunecare pe zapada si gheata.
Proportia de cauciuc natural din noile anvelope Hakkapeliitta R2 afost crecuta semnificativ. Aceasta crestere are un efect decisiv pozitiv asupra aderentei in conditii exteme de iarna deoarece cauciucul natural are proprietati stabile la temperaturi diferite. Astfel compusul benzii de rulare ramane stabil indiferent de variatiile de temperatura si tipul de carosabil.
Canelurile lustruite lucreaza eficienta la evacuarea apei si noroiului colectat in timpul rularii pe carosabil si lupta eastfel eficient impotriva acvaplanarii si alunecarii pe drumurile instabile.
Noul concept Cryo Crystal: aderenta optima
Conceptul Cryo Crystal ofera o crestere a aderentei laterale si longitudinale. Particulele de prindere tari ca diamantul,cu aspect de cristal cu multe taisuri imbunatateste aderenta pe gheata. 
Grip claws and pump sipes: asigura o tinuta stabila de drum
Ghearele de prindere situate în șanțurile dintre blocurile benzii de rulare imbunatatesc aderența pe zăpadă și gheață, mai ales în timp franarii si accelerarii. În plus față de ghearele de prindere, agilitatea de agatare de zapada  este sustinuta de marginile zimțate de pe suprafețele laterale slr blocurilor centrale din banda de rulare.
Sipes activators sustin si ei siguranta pe timp de iarna si sunt inclusi atât în ​​zona umerilor și cat si in centrul benzii de rulare. Canelurile poma de tip buzunar situate in umarul benzii de rulare disperseaza apa de pe suprafata drumului asigurand astfel aderenta stabila si sigura. Volulum crescut de caneluri pompa imbunatatesc aderenta pe teren umed.
Slush claws: un plus de siguranta pe noroi si gheata
Pentru a preveni alunecarea pe noroi, elemente ascutite in forma de triunghi au fost proiectate in zona umarului. Ghearele de noroi din zona umarului permit aderenta optima chiat si in noroi gros pentru a preveni acumularea de noroi intre blocurile benzii de rulare.
DSI & WSI Indicators
Nokian Tyres a dezvoltat sistemul patentat DSI (Indicator de siguranţă), care indică cu acurateţe adâncimea profilurilor anvelopelor. Numerele de pe suprafaţa de rulare indică clar adâncimea rămasă a profilurilor măsurată în milimetri şi se stabileşte astfel dacă anvelopele prezintă siguranţă pentru condus. Numerele dispar unul câte unul pe măsură ce anvelopa se uzează.
Numerele de pe suprafața centrală a anvelopei indica cât de mult din adâncimea canalului principal rămâne pe suprafața de rulare.
Simbolul WSI  - Fulgul de nea – indicator al sigurantei iarna  rămâne vizibil la o adâncime a canelurii de patru milimetri. Odata ce fulgul de zăpadă nu se mai vede, utilizatorul trebuie să cumpere anvelope noi de iarnă pentru a asigura o securitate eficienta
 Information Field
Peretii laterali ai anvelopei sunt indicatii privind locatia ( pe ce pozitie a autivehicului se monteaza sau au fost montate sezonul trecut  ) si presiunea. Zona de informatii permite inregistrea presiunii corecte de umflare si locul de montare in timpul schimabrii anvelopelor. Confotul si siguranta sunt imbunatate in continuare de o noua sectiune carepoate fi folosita pentru a inregistra cuplul de strangere a prezonelor.

Varianta Run Flat
Poti opta pentru varianta RFT a anvelopelor Hakkapeliitta R2 pentru unele dimensiuni.
Poti conduce cu o anvelopa (de tip Run Flat ) pe pana, pe o distanta de aproximativ  50 km daca masina este incarcata sau pana la150 km daca autovehiculul transporta doar soferul. Este recomadata o viteza de maxima de 80 km.h, dar pe carosabil alunecos viteza sa nu depaseasca 50 km/h. Din motive de siguranta, anvelopele RFT trebuie montate numai pe masini cu monitorizare a presiunii aerului, care este integrata în sistemul informatic sau alt sistem care avertizează cu privire la modificările de presiune și un sistem de management de stabilitate (ESP).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu